۱۰ اپلیکیشن و بازی برای طرفداران سرسخت هری پاتر

Harry-Potter-1

اگر از عاشقان مجموعه‌ی هری پاتر هستید اصلا این مطلب را از دست ندهید چرا که قصد داریم در این مطلب به معرفی ۱۰ اپلیکیشن و بازی برتر با محوریت هری‌پاتر بپردازیم.

هری پاتر یک پدیده‌ی جهانی است که اگرچه در یک خانه‌ی کوچک در کنج یکی از محله‌های انگلستان نوشته شده اما توانست در سراسر جهان طرفداران و عاشقان بسیار زیادی پیدا کند. البته کتاب‌ها و فیلم‌هایی که بر اساس هری پاتر نوشته و پخش شده‌اند به پایان رسیده‌اند اما فرانچایزها همچنان باقی مانده‌اند و با این حال کاربران زیادی هستند که به آن‌ها علاقه دارند و عاشقانه آن‌ها را دنبال می‌کنند.

چه به دنبال یک اپلیکیشن خوب، سرگرم‌کننده و جذاب هستید تا هوش جادوگری خود را محک بزنید و چه یک بازی هیجان‌انگیز که شما را به دنیای جادوگری ببرد، در دنیای هری پاتر همه چیز برای‌تان وجود دارد و قصد داریم در این مطلب به معرفی ۱۰ اپلیکیشن و بازی برتر با محوریت این مجموعه بپردازیم. این ۱۰ اپ و بازی شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. Harry Potter: Wizards Unite
  2. Spelly
  3. LEGO Harry Potter
  4. Harry Potter: Puzzles and Spells
  5. Harry Potter: Hogwarts Myster
  6. Potterzone
  7. Sorting Hat
  8. Harry Potter Wizard Quiz
  9. Quiz Inspired by Harry Potter
  10. Harry Potter Amino

۱. Harry Potter: Wizards Unite

اپلیکیشن بازی هری پاتر

لیست خود را با بازی Wizards Unite آغاز می‌کنیم. یک بازی مبتنی بر واقعیت افزوده که همان توسعه‌دهندگان معروف بازی پوکمون گو آن را طراحی و عرضه کرده‌اند. این بازی داستان چندین سال بعد از داستان‌های مجموعه‌ اصلی هری پاتر را روایت می‌کند که در آن، یک فاجعه، دنیای جادوگری را به ورطه‌ی نابودی می‌کشاند. در نتیجه‌ی این فاجعه، تمام لوازم جادویی، مردم، موجودات و حتی خاطره‌های جادویی به دنیای مشنگ‌ها وارد می‌شوند. (اگر از عاشقان مجموعه‌های هری پاتر باشید کاملا مفهوم کلمه‌ی خاطره‌انگیز مشنگ‌ها را درک می‌کنید).

کاری که شما باید انجام دهید، جمع‌آوری تمام این موجودات، افراد و … جادویی است که در مناطق اطراف شما پخش شده‌اند. در این بین باید با جادوی سیاه و خطرناک هم مبارزه کنید و در چالش‌های بسیار خطرناک و هیجان‌انگیز شرکت کنید که می‌تواند شما را ساعت‌ها به چالش بکشاند.

این بازی فوق‌العاده اعتیادآور، جذاب و سرگرم‌کننده است خصوصا برای کسانی که تمام قسمت‌های هری پاتر را دنبال کرده‌اند و می‌دانند در صورت ادغام دنیای جادوگری با دنیای مشنگ‌ها چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.

۲. Spelly

اپلیکیشن بازی هری پاتر

اسپلی همانطور که از نامش پیداست، یکی از اپلیکیشن‌هایی است که تمام اسپل‌ها و جادوهایی را که در دنیای هری پاتر شاهد بودیم را در خود دارد. همه چیز، از Alohomora گرفته تا Wingardium Leviosa در این اپلیکیشن لیست شده است. کاری که شما باید انجام دهید این است که ببینید هر اسپل چه کاری انجام می‌دهد، از چه نوعی است و چه زمانی اولین‌بار به آن اشاره شده است.

شما می‌توانید لیست‌ها را فیلتر کنید. به این صورت که مثلا اسپل مورد علاقه‌ی خود را علامت‌گذاری کنید و حتی دستگاه خود را تکان بدهید تا یک اسپل رندوم باز شود. اگر برای این چالش آماده هستید و فکر می‌کنید آنقدر دانش جادویی‌تان بالاست که می‌توانید تست‌های چالش برانگیز این اپلیکیشن سرگرم‌کننده را انجام دهید، پیشنهاد می‌شود حتما این اپلیکیشن را تجربه کنید.

۳. LEGO Harry Potter سال‌های ۱ تا ۴ و ۵ تا ۷

اپلیکیشن بازی هری پاتر

بازی‌های لگو بسیار پرطرفدار بوده و برای اینکه خیلی سرگرم‌کننده و جالب هستند بین کاربران و گیمرها شناخته شده و محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند. این دو بازی محبوب از سری هری پاتر هم از این قاعده مستثنی نبوده و فوق‌العاده جذاب و دلنشین هستند. کاری که شما می‌توانید در این بازی انجام دهید این است که در دنیای شگفت‌انگیزی که در آن حضور دارید به اطراف رفته و گشت و گذار کنید. برای مثال تمام اتفاقات هیجان‌انگیزی را که هنگام تماشای فیلم‌های هری پاتر دوست داشتید انجام دهید، نظیر کوویدیچ یا حتی مبارزه با لرد ولدمورت در همان نمای جذاب و سه‌بعدی لگو.

این بازی‌ها پر است از اتفاقات جالب و هیجان‌انگیز که برای تجربه‌ی آن‌ها باید وقت کافی و علاقه‌ی زیادی هم داشته باشید. هاگوارتز، خیابان دیاگون، هاگزمید و … بسیار بزرگ هستند و می‌توانید ساعت‌ها در آن‌ها بگردید و چیزهای شگفت‌انگیزی کشف کنید. تمام این موارد به شما کمک می‌کنند دسته‌ای از کلکسیون‌های جذاب و کرکترها را در کنار جمع‌آوری کرده و داشته باشید.

یکی از نقاط ضعف این دو بازی این است که پولی هستند و متأسفانه نمی‌توانید به صورت رایگان آن‌ها را تجربه کنید. اما مطمئن باشید اگر از گشت و گذار در دنیای هری پاتر لذت می‌برید، این بازی می‌تواند برای‌تان بسیار تجربه‌ی خوبی به ارمغان بیاورد.

دانلود فایل apk

۴. Harry Potter: Puzzles and Spells

اپلیکیشن بازی هری پاتر

بازی پازل‌ها و اسپل‌ها توسط زینگا توسعه یافته‌اند که یکی از توسعه‌دهندگان خبره در زمینه‌ی بازی‌های موبایل به حساب می‌آید و عناوین بسیار خوبی هم در لیست خود دارد. بنابراین از همین حالا هم می‌توان حدس زد که این بازی بسیار اعتیادآور و جذاب خواهد بود. استایل بازی شبیه به match-three است اما دنیای هری پاتر روی آن اعمال شده و این یعنی با شکلات‌های قورباغه‌ای، ترول‌ها و حتی تخم‌های اژدها مواجه می‌شوید.

اگر با یک بخش چالش‌برانگیز و سخت مواجه شدید، می‌توانید از اسپل‌های معروف دنیای هری پاتر استفاده کنید تا بتوانید از موانع عبور کنید. برای مثال Wingardium Leviosa باعث می‌شود اشیای پرنده‌ی مزاحم نظیر حشره از مسیر راه‌تان کنار بروند و بتوانید پیش بروید. همچنین می‌توانید کارت‌هایی را جمع‌آوری کنید که روی آن‌ها لوازم دست‌ساز، مکان‌های جادویی و موارد اعجاب‌انگیز دنیای جادویی هری پاتر قرار گرفته است. همینطور که در مسیر خود جلو می‌روید، با بسیاری از اتفاقات هیجان‌انگیز دنیای هری پاتر هم مواجه می‌شوید که می‌تواند تداعی‌گر خاطره‌های خوب‌تان در یک دهه‌ی اخیر باشد.

۵. Harry Potter: Hogwarts Mystery

اپلیکیشن بازی هری پاتر

در بازی Hogwarts Mystery شما در نقش دانش‌آموزی در مدرسه‌ی معروف یعنی هاگوارتز حضور پیدا خواهید کرد. در این مدرسه می‌توانید کرکتر خود را شخصی‌سازی کنید، به یکی از چهار دسته‌ی موجود در مدرسه بپیوندید، اسپل‌ها و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را فرا بگیرید، حیوان خانگی داشته باشید و بسیاری موارد خوب دیگر. در این بین با چهره‌های آشنایی نظیر دامبلدور، پروفسور اسنیپ و … نیز روبرو خواهید شد که به شما در این مسیر کمک می‌کنند.

کاری که شما باید در این دنیای شگفت‌انگیز انجام بدهید این است که بتوانید راز پشت سردابه‌ی نفرین شده را پیدا کنید و به دنبال برادر گم‌شده‌ی خود باشید. همینطور که سال‌های مدرسه را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارید، تصمیماتی که می‌گیرید را هم باید حتما هوشمندانه اتحاذ کنید چرا که آینده‌ی شما را در ادامه‌ی روند بازی تعیین خواهند کرد. بنابراین حتما باید با دقت بسیار بالایی به سراغ کارهای مختلف بروید.

۶. Potterzone

اپلیکیشن بازی هری پاتر

پاتر زون یا همان منطقه‌ی پاتر یکی از بازی‌های رسمی دنیای هری پاتر نیست اما به خاطر حس خاص و تجربه‌ای کاملا آشنا که برای‌تان در طول انجام بازی به ارمغان می‌آورد، یکی از بازی‌هایی به حساب می‌آید که در این لیست قرار می‌گیرد.

اولین باری که اپلیکیشن را اجرا می‌کنید، توسط کلاه گروه‌بندی معروف در یکی از گروه‌ها قرار می‌گیرید. بعد از آن می‌توانید کرکتر جادویی خود را متناسب با گروهی که دارید و همچنین آیتم‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید شخصی‌سازی کنید. علاوه بر این‌ها، امکان انجام بازی‌های کوتاه و حتی عکاسی با فیلترهای جادویی هم در این بازی وجود دارد.

اگر این‌ها شما را راضی نمی‌کند، باید بدانید می‌توانید حتی روزنامه‌ها و خبرهایی که توسط افراد مختلف نوشته می‌شود را بخوانید، به کامنت‌ها سر زده و با طرفداران هری‌پاتر به گفت‌و‌گو بپردازید با به اتاق خود بازگشته و با دیگر افراد در یکی از چهار گروهی که به آن تقسیم‌بندی شدید، صحبت کنید.

۷. Sorting Hat

اپلیکیشن بازی هری پاتر

کلاه گروه‌بندی در واقع همان کلاه مشکی رنگی است که وقتی هری پاتر به مدرسه‌ی هاگوارتز رفت، برای دسته‌بندی آن‌ها به گروه‌های مختلف روی میز قرار داده شد و نام آن‌ها را می‌خواند. هر کسی که وارد هاگوارتز می‌شود می‌خواهد بداند وارد چه گروهی می‌شود. گریفندور، اسلیترین، هافلپاف و ریونکلا نام این چهار گروه است که کلاه گروه‌بندی در این اپلیکیشن شما را در یکی از آن‌ها دسته‌بندی می‌کند.

وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، تازه ماجرا آغاز می‌شود چرا که کارهای سرگرم‌کننده‌ی زیادی وجود دارد که می‌تواند شما را ساعت‌ها مشغول خود کند. در این اپلیکیشن می‌توانید تست‌های جالبی را انجام بدهید، نقل قول‌های روزانه دریافت کنید، گواهی‌های مختلف با تم هاگوارتز پیدا کنید و بسیاری کارهای جذاب دیگر.

۸. Harry Potter Wizard Quiz

اپلیکیشن بازی هری پاتر

ویزارد کوییز یکی از اپلیکیشن‌های جذاب برای علاقه‌مندان به بازی‌های هری پاتر است که دانش و اطلاعات شما را درباره‌ی دنیای هری پاتر به چالش می‌کشد. این اپلیکیشن اندرویدی از شما پرسش‌هایی را می‌پرسد که برای پاسخ به آن‌ها باید به هر هفت کتاب هری پاتر مسلط باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع چوب جادویی و اسپل‌ها اشاره کرد.

صداها پرسش مختلف وجود دارد که باید به آن‌ها پاسخ دهید بنابراین اصلا کسل نمی‌شوید. حتی می‌توانید پرسش‌های بیشتری را هم با انجام کارهای مختلف آزاد کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. کاری که باید انجام دهید این است که به سرعت به این پرسش‌ها پاسخ دهید تا بتوانید امتیاز بیشتری دریافت کنید. یک برد امتیاز هم در نظر گرفته شده که می‌توانید در آن، امتیاز خود را با سایر کاربران جهان مقایسه کنید.

۹. Quiz Inspired by Harry Potter

اپلیکیشن بازی هری پاتر

می‌رسیم به نهمین اپلیکیشن هری پاتر که اگر از کاربران گوشی‌های اپل هستید می‌توانید آن را تجربه کنید. این یک بازی فوق‌العاده جذاب برای عاشقان هری پاتر به حساب می‌آید که اگرچه غیر رسمی است اما رابط کاربری آن به محض اینکه آن را اجرا می‌کنید شبیه به کارهای هنری مدرسه‌ی هاگوارتز است.

در این بازی هم کاربر با بیش از ۱۰۰۰ پرسش مواجه خواهد شد و باید با دانشی که در رابطه با هری پاتر و دنیای جادویی آن دارد به آن‌ها پاسخ دهد. اگر فکر می‌کنید تمام اطلاعات دنیای هری پاتر را می‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را نصب کرده و ببینید آیا می‌توانید به تمام پرسش‌ها پاسخ دهید یا خیر.

اپلیکیشن بازی هری پاتر

۱۰. Harry Potter Amino

اپلیکیشن بازی هری پاتر

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتوانید از طریق آن با کاربران و علاقه‌مندان به دنیای هری پاتر ارتباط برقرار کنید و گفت و گو کنید، آمینو یکی از همین اپلیکیشن‌هاست. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که اپلیکیشن را اجرا کرده و با ساخت یک حساب کاربری، با دوستان خود صحبت کنید.

در این اپلیکیشن می‌توانید کارهای هنری و داستان‌های مختلف از دنیای هری پاتر را در آن آپلود کرده و با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. در این اپ می‌توانید در کوییزهای مختلفی هم شرکت کنید که دانسته‌های شما را به چالش می‌کشد.

منبع: MakeUseOf

ads
لینک کوتاه مطلب
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *