بازی Dead Island 2 احتمالا اواخر سال جاری منتشر خواهد شد

Dead Island 2

انتظار برای Dead Island 2 بیشتر از آن چیزی بوده که هر کسی انتظارش را داشته است. با این که بازی در ابتدا تقریبا یک دهه پیش در رویداد E3 معرفی شد، در دو سال گذشته شاهد تحولات مثبتی تحت نظارت استودیوی توسعه‌دهنده‌ی آن یعنی Dambuster بوده‌ایم و خبرهای خوبی از روند توسعه‌ی بازی به گوش می‌رسد.

طبق گفته‌ها به نظر می‌رسد که به یک رونمایی مجدد مناسب از بازی نزدیک هستیم. در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Sacred Symbols، کالین موریارتی، روزنامه‌نگار صنعت بازی‌های ویدیویی، بیان کرد که بر اساس آنچه از منبعی مورد اعتماد شنیده، Dead Island 2 قرار است در تابستان سال جاری دوباره به طور کامل رونمایی شود. همچنین او افزود که در بهترین حالت، در ماه سپتامبر یا اکتبر شاهد انتشار آن خواهیم بود. گفتنی است که در اوایل سال جاری از دیگر خبرنگاران این حوزه با نام تام هندرسون نیز ادعا کرد که بازی در نهایت در سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار خواهد گرفت.

Dead Island 2

از طرفی کمپانی Embracer Group به عنوان شرکت مادر ناشر بازی یعنی دیپ سیلور (Deep Silver)، در اوایل سال جاری اعلام کرده بود این بازی هنوز در حال توسعه و ممکن است در سال مالی بعدی شرکت که در ۳۱ مارس ۲۰۲۳ به پایان می رسد، عرضه شود. همچنین رویداد Summer Game Fest برای تابستان امسال، به‌ویژه برای ماه ژوئن در نظر گرفته شده است و این احتمال وجود دارد که شرکت Koch Media متعلق به Embracer که دیپ سیلور تحت نظر آن فعالیت می‌کند، در این مراسم حضور داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است بالاخره شاهد اطلاعات جدیدی از بازی Dead Island 2 باشیم. البته ناگفته نماند که این بازی می‌تواند در نمایشگاه دیجیتالی THQ Nordic نیز حضور پیدا کند.

بازی اکشن و نقش‌آفرینی Dead Island 2 که در سال ۲۰۱۴ در مراسم E3 معرفی شد، در ابتدا در استودیوی یاگر (YAGER) در حال توسعه بود و یک سال بعد پروسه‌ی ساخت آن متوقف شد. در سال ۲۰۱۶، اعلام شد که به جای یاگر، سومو دیجیتال (Sumo Digital) ساخت آن را بر عهده خواهد داشت. این پروژه یک بار دیگر در سال ۲۰۱۹ توسعه‌دهندگان خود را تغییر داد و در نهایت به استودیوی داخلی کمپانی دیپ سیلور یعنی Dambuster سپرده شد.

هنوز به طور رسمی مشخص نیست که Dead Island 2 برای چه پلتفرم‌هایی در دسترس قرار خواهد گرفت، اما لیست‌های شغلی استودیوی سازنده نشان می‌دهد که این بازی یک اثر میان نسلی نخواهد بود و فقط برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: VGC

ads
لینک کوتاه مطلب
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *